Haziran ve Aralık olmak üzere yılda iki kez yayınlanacak olan “Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi / Kırşehir Ahi Evran University - Journal of the Institute of Natural and Applied Sciences / (KUJINAS)” yayın hayatına başladı. Çift taraflı kör hakemlik sistemine göre makale kabul eden KUJİNAS; Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik, Moleküler Biyoloji ve Genetik, Bahçe Bitkileri, İş Sağlığı ve Güvenliği, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Tarla Bitkileri, Tarımsal Biyoteknoloji, Zootekni, Genetik ve Biyomühendislik, Biyosistem Mühendisliği, Makine Mühendisliği, Tarım Ekonomisi, Bitki Koruma, İnşaat Mühendisliği, Matematik Eğitimi, Fizik Eğitimi, Kimya Eğitimi, Biyoloji Eğitimi, Fen Bilimleri Eğitimi, Çevre Çalışmaları, Sürdürülebilirlik ile Fen ve Uygulamalı Bilimlerin tüm alanlarıyla ilgili tam uzunlukta orijinal araştırma makaleleri ve derlemeleri yayınlanarak bilime katkıda bulunmayı amaçlıyor. KUJINAS’ın ilk sayısı Haziran 2023’te yayınlanacaktır (bkz. https://fbedergi.ahievran.edu.tr).